HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  RegisterRegister  Log in  

Share
 

 How to avoid parking tickets =]

Go down 
AuthorMessage
Crease!
Scene Mincer
Crease!

Number of posts : 873
Ride : Golf Mk1 & Mk4
Registration date : 2009-11-28

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyTue Apr 06 2010, 15:58

Park on the kerb =]
was pretty impressed with my parking =]




How to avoid parking tickets =] Photo096

How to avoid parking tickets =] Photo097-1

How to avoid parking tickets =] Photo098
Back to top Go down
faithless
Keyboard Warrior


Number of posts : 39
Ride : mk2 vr6 golf & arosa sport
Registration date : 2010-04-06

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyTue Apr 06 2010, 16:00

nice parking, but you'll get a ticket for blocking the public highway (the path)

well you would where i live
Back to top Go down
dene4638
Keyboard Warrior


Number of posts : 172
Ride : corrado
Registration date : 2010-01-03

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyTue Apr 06 2010, 16:12

and by me, my ex girlfriend got 2 tickets doing that... there has to be 1m clearance for pedestrians, or he can be a noob and say room for a double pushchair... Neutral
Back to top Go down
Crease!
Scene Mincer
Crease!

Number of posts : 873
Ride : Golf Mk1 & Mk4
Registration date : 2009-11-28

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyTue Apr 06 2010, 16:58

shit, oh well haha, seemed a good idea at the time, gotta admit, some good parking yeah
Back to top Go down
Owain_Bora_TDI
VAG Resident
Owain_Bora_TDI

Number of posts : 397
Ride : Bora TDI
Registration date : 2010-02-24

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyWed Apr 28 2010, 19:22

haha good 1!
Back to top Go down
PianoMan
Scene Mincer


Number of posts : 792
Ride : Ibiza Mk2
Registration date : 2009-07-13

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyWed Apr 28 2010, 20:33

Genius idea, but about 40 years too late dude Wink

What's next? Don't tell me you're gonna go all out on clingfilm on the number plate? Razz
Back to top Go down
Crease!
Scene Mincer
Crease!

Number of posts : 873
Ride : Golf Mk1 & Mk4
Registration date : 2009-11-28

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyWed Apr 28 2010, 20:39

haha, this threads a little old now aswell haha!

nah, i just dnt wash the num plate! dont reflect then =P
Back to top Go down
PianoMan
Scene Mincer


Number of posts : 792
Ride : Ibiza Mk2
Registration date : 2009-07-13

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyWed Apr 28 2010, 20:44

You're full of surprises my friend. You've probably guessed that I'm fluent in sarcasm too haha Razz Embarassed
Back to top Go down
Crease!
Scene Mincer
Crease!

Number of posts : 873
Ride : Golf Mk1 & Mk4
Registration date : 2009-11-28

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyWed Apr 28 2010, 20:46

im guessing if your well educated in the fine art of sarcasm, u will have picked it up in my previous post =]

kinda hard to not sound like a twat when your putting it into words though! What a Face
Back to top Go down
PianoMan
Scene Mincer


Number of posts : 792
Ride : Ibiza Mk2
Registration date : 2009-07-13

How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] EmptyWed Apr 28 2010, 20:53

It is, and that's why I brought it up haha. (Not because you sound like a twat). Generally speaking, doesn't go down as well in words I guess? Razz Much better face to face... I'm a big fan. Anyway... Smile
Back to top Go down
Sponsored content




How to avoid parking tickets =] Empty
PostSubject: Re: How to avoid parking tickets =]   How to avoid parking tickets =] Empty

Back to top Go down
 
How to avoid parking tickets =]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Free parking for Sat golfers.. where?
» RZR Parking Brake Threads
» parking brake
» Sens vs Bruins - free tickets
» Best long-term parking rates for Ottawa airport?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
VAG Wales :: VagWales Chat :: General Vag Chat-
Jump to: